AGENSI ROSLINA HAJI ABD MAJID | RICH GENERATION GROUP

Followers

HOME R.G.G GETakaful AKTIVITI HUBUNGI ask.fm

15.6.16

Jawatan Kosong #AgensiRoslinaHjAbdMajid #BestTopChampionAgency

Bismillahirahmanirahim . Salam Ramadhan ! 🌹

Saya mencari rakan bisnes untuk sama2 kita berusaha & berjaya di Great Eastern Takaful Berhad

Ada tak kwn2 , ank2 , suami , isteri , adik bradik , jiran atau anda sendiri yg tgh mencari peluang jana income ? Mereka2 yang suka sgt berniaga , jual apa pun jadi

GRADUAN yg sedang mencari kerja.

Atau slalu dgr keluhan dari mereka ttg :

-pekerjaan skrg yg BOSAN...
-suasana tmpt kerja yg STRESS...
-gaji yang ada XCUKUP...
-suami isteri JARAKJAUH sbb tuntutan kerja...
-ibu ayh xdeMasa jaga ank2...
-Nak MINTaCUTI susah...
-XDePENGHARGAAN dari majikan...
-Dah cuba mcm2 bisnes tp CUKUP2 mkn shj...
-Rasa nk BERHENTI / DIBERHENTIKAN kerja (menganggur)

JOM join saya . Saya x minta modal , saya cuma minta masa anda utk cuba bidang takaful . Anda x rugi apa2 pun . Semua kejayaan perlukan langkah pertama . Samaada anda cuba @ x mncuba , masa itu tetap akan berlalu.

Saya x menjanjikan bulan bintang , kerana di sini sape yg berusaha pasti ada rezeki utknya . Saya cuma ingin anda rebut peluang yg ada . Bisnes tanpa modal . Anda x cuba , anda xkan tahu rezki anda sebesar mana , kerana 9/10 rezeki dtg dari berniaga . Saya ingin membantu anda utk kt sama2 BERJAYA disini . Sambil berniaga , kita bantu orang mendapatkan  perlindungan yang mana mereka pasti berterima kasih kepada anda suatu hari nanti

- masa kerja flexible
-bisnes sendiri (bebas bekerja di mana shj )
-cuti sendiri
-kelas bimbingan
-team work
-positive environment
-group entertainment (bowling,movie,futsal,badminton,makan2)
-oversea trip
-bonus

IMPIAN ADALAH PERCUMA
war-warkan peluang ini pd sesiapa sahaja . Semoga ada sedikit pahala utk anda di sini . Aminnn.

No comments:

Post a Comment